EGS tweede in regiocompetitie seizoen 2023-2024

Afgelopen donderdag vond de gezamenlijke afsluitende sessie plaats in De Wildacker. Alle vier de teams spelen dan tegelijkertijd hun laatste ronde en dan is na afloop bekend dat En Passant opnieuw de beker heeft gewonnen. Zo gaat dat. Ons team werd tweede in deze competitie en heeft het eigenlijk best goed gedaan het afgelopen seizoen, drie wedstrijden werden gewonnen, twee verloren en een gelijkspel. Daarbij kwamen de beide uitersten voor, zowel gewonnen als verloren met 4-0. De laatste ronde bracht een van deze uitslagen op het wedstrijdformulier, het team van Caïssa Rijen werd met 4-0  verslagen.

Opmerkelijk en verheugend is dat ons team iedere wedstrijd met dezelfde (vier) spelers heeft gespeeld: Sjaak, Rob, Nico en Maarten. De prestaties van onze spelers waren als volgt: Sjaak 4 uit 6, Rob 2 uit 6, Nico 3 uit 6 en Maarten 4 uit 6. We kijken uit naar volgend jaar.

EINDSTAND SCHAAKCOMPETITIE REGIO MIDDEN-BRABANT 2023 – 2024

Stand                   wedstrijdpunten                      bordpunten