BOKS 2022

EGS organiseert in samenwerking met de Noord-Brabantse Schaakbond het BOKS, het Brabants Open Kampioenschap Snelschaak.
In dit toernooi staat de titel Open Brabants Snelschaakkampioen 2022 en voor NBSB-leden de titel NBSB Snelschaakkampioen 2022 op het spel. Het speeltempo: 11 rondes, per ronde 5 minuten met een increment van 3 seconden per zet vanaf de eerste zet, gedurende de hele partij. Deelnemers worden in één groep ingedeeld.
Inschrijving kost 12,50 euro voor deelnemers die zich aanmelden op de website en hun betaling doen door het geld over te maken op IBAN-nummer NL46RABO0161486282 ten name van Eerste Goirlese Schaakclub, onder vermelding van naam en e-mailadres. Inschrijving kost 15 euro voor deelnemers die zich voor 10.45 uur opgeven aan de zaal op de speeldag.Het prijzengeld
Prijzen zijn er voor de top drie van het Brabants Open Kampioenschap Snelschaak en de top drie van het NBSB Snelschaakkampioenschap.Ook zijn er twee ratingprijzen en een prijs voor de beste jeugdspeler. Een speler kan slechts één prijs winnen. Bij gelijk eindigen worden prijzen gedeeld.

BOKS  2022 NBSB  2022
Eerste prijs € 200 € 250
Tweede prijs € 100 € 125
Derde prijs € 50 € 75

Voor de beste speler met een rating lager dan 1800 en voor de beste speler met een rating onder 1500 is een prijs van € 25 beschikbaar.
De prijs voor de beste jeugdspeler (geboren in 2004 of later)  is € 25.

De locatie

Het toernooi wordt gespeeld in de kapel van het Cultureel Centrum Jan van Besouw, Thomas van Diessenstraat 1, 5051RJ Goirle.

Met het openbaar vervoer is CC Jan van Besouw te bereiken met buslijn 2 vanaf station Tilburg Centraal, uitstappen: halte Dorpsstraat.

Contact

Op onze website www.schaakclubegs.nl is alle informatie over het BOKS 2022 te vinden.

Vragen of opmerkingen aan de toernooileiding kunt u richten aan het organisatiecomité via mail.